fluffyzombie.blogg.se

Hej! Jag säger bara: THE MORTAL INSTRUMENTS, THE FAULT IN OUR STARS, DIVERGENT, THE HOST, THE HUNGERGAMES, WANNABE MICHELLE PHAN OCH CUTIEPIEMARZIA, YOGSCAST, PEWDIEPIE, DANISNOTONFIRE. Om du är intresserad av liknande så kanske den här bloggen är nåt för dig! STORAbokstäver kommer du få se mycket av bah såru vet. C ya // Ella

Kakor Och Divergent

Publicerad 2014-06-27 17:13:19 i Allmänt,

 
 
Sorry att jag inte skrev något om Divergent igår men jag var superlazy hela dagen och bara orkade inte. HURSOMHELST VAR DEN SUPERBRA OCH EFTERÅT HAMNADE JAG I DIVERGENTMODE OCH DAUNTLESSADE MIG HEM OCH FANGIRLADE TOTALT OCH KOLLADE PÅ FETT MYCKET FAN-ART SOM JAG ANTAGLIGEN KOMMER VISA FÖRR ELLER SENARE
10 KAKOR AV 10
Jag, mamma och Dante ska sitta barnvakt åt Leon (systerson) och kolla på Eclipse(stav idek) och äta sushi:)
Jag har köpt lite kläder, och Paper Towns av John Green(kommer bilder på kläderna).
Jag, mamma och Dante har också gjort smoothie och choklate chip cookies NOM.NOM.NOM.
 
C ya//Ella
 
Byxor från Lindex, orginalpris: 299kr, Rea: 150kr
Supermjuka!
 
 
Tröja från Lindex, orginalpris: 149kr, Rea: 75kr
Den är blå om ni undrar.
 
 
Byxor från Lindex, Pris: 299kr
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela