fluffyzombie.blogg.se

Hej! Jag säger bara: THE MORTAL INSTRUMENTS, THE FAULT IN OUR STARS, DIVERGENT, THE HOST, THE HUNGERGAMES, WANNABE MICHELLE PHAN OCH CUTIEPIEMARZIA, YOGSCAST, PEWDIEPIE, DANISNOTONFIRE. Om du är intresserad av liknande så kanske den här bloggen är nåt för dig! STORAbokstäver kommer du få se mycket av bah såru vet. C ya // Ella

Lightinthebox

Publicerad 2014-09-08 20:37:33 i Allmänt,

Min kompis visade mig en hemsida som heter Lightinthebox. De har jättemycket bra grejer till sjukt låga priser, så vi blev lite misstänksamma. Sen hittade min mamma ett forum där jättemånga hade skrivit att det hade tillkommit kostnader på flera hundra kronor för tull och frakt etc... (Även för saker med fri frakt)
 
En annan kompis hade redan beställt saker därifrån när vi upptäckte detta, så jag ska skriva ett nytt inlägg när hon har fått sina saker:3
 
 
Jag har btw läst ut Allegiant nu men jag grät inte för jag visste redan vad som skulle hända tack vare spoilers på IG... Whats the opposite to thank you?-.-
Läser nu City of fallen angels:333 den är äg Och Clace feels tar över min själ...
 
C ya //Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela